Kära nån va jobbigt!

Jag har just varit ute å skottat snö. Dra åt tusiken vad jobbigt det va. Mina armar orkar inte mer så jag har paus. Jag har garageuppfarten kvar. Uää. Å så har jag en rapport å skriva som jag har tänkt ska bli klar idag. Uää igen.
Istället för å tänka på alla måsten så åker jag å solar med Tanja istället. Det är viktigt att man hinner med sina vänner oxå, rapporten är fan inte min vän.

Vi tar det imorrn va, 
Josseeeee?
Japp, Fröken Bengtsson har börjat blogga!

I'm out for some sunshine!


Publiken säger
Postat av: Pinna

det är nästan äckligt va lika vi är i vårt tänk det måste vara något med luften vi andades som små eller nåt. har 30000ton plugg väntandes i sängen som skrattar åt mig varje gång jag går in på mitt rum. därför stänger jag dörren, går iväg och gör ett glas till med oboy och lägger mig i soffan och kollar film istället. det känns faktiskt mkt bättre. jag hade nog fasen inte klarat att säga nej till vaniljbullar.....

Postat av: Josse Bengtsson

Klart vi gör!! Oj va vi ska skriva rapport imorgon!!



Usch och blää!! Va hände me Våga Vägra Rapportskrivning??

2010-01-07 @ 14:52:33
URL: http://missjooossie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback