Min bästis Signe!

Jag å min inneboende har ju fått umgås rätt mycke nu dom senaste dagarna när jag har varit hemma från skolan av diverse anledningar!
Vi ha så trevligt så. Hon hittar nya gömställen hela tiden å anfalla mej ifrån.

Kom till mej å få en katt i foten, lyder mitt motto!
Curly antog utmaningen, å fick en katt i foten!


Signes motto verkar lyda:
I go, if you go!


Här försöker hon väl typ skrämma bort mej från min egen säng. Eller försäkra sej om att ingen kommer inta hennes sida åtminstone. Det gör hon rätt i.
Noone puts Signe on the floor!


Signes egna stol. Gud nåde den som sätter sej på den!


Vi bor här, å vi bestämmer


Så mamma, där va en liten Signeupdate. För din skull!


Publiken säger
Postat av: Mamma

Va glad jag blir när jag ser lilla Signe,men hon skulle allt behöva en kompis.Då kanske hon kan lära sig hur en katt ska uppföra sig.....

2010-01-27 @ 06:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback