Party like a rockstar!

Såhär sista helgen innan skolan börjar var det dags å slå klackarna i taket igen. Jag tar ett bildrace istället för å yttra mej tror jag.
Chrille fick mej å inse min framtid i alla fall:
"Du ska alltså bli sån som står längst fram i bussen i 30 graders värme å prater"
En sån kan jag bli, herregud.


Pimmen å Robban.
Det låter faktiskt som dom har party igen. I lägenheten under mej.
Undra om jag ska banka lite i golvet å skrika HÅLL KÄFTEN.
..eller om jag ska gå ner å va med..


Festfixarn herself!


Såhär går det till på Harrys!
Ner ska det, å fort ska det gå. Ungefär.


Å så får jag tacka Nicke å den här lilla krabaten för att dom körde oss ända hem till dalen. Inte varje dag man får sitta breve en sån här liten söt på vägen hem från Harrys. Jag försökte snacka lite med han men han sov hellre, jag förstår han till fullo!

Jag orkar inte fler bilder. Det va kul igår i alla fall. Men Harrys kunde kvittat, kunde stannat i bästa Silverdalen♥ istället. Men det kunde man ju inte veta.

Ikväll vankas det eventuellt fest igen.
Hela livet är ett disco!


Publiken säger
Postat av: Josse

Tjoho Silverdalen rockar!!! hmm de lät mycke bättre i mitt huvud :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback