Taadaaa!

Kolla vad vi har hääär. En färdig rapport!
Inte en dag för tidigt!



Imorrn flyttar jag hem till min lägenhet igen, lagom till jag har fått värme i det här huset. Typiskt alltså. Jag och Fröken Bengtsson ska ha pluggdag!
Jag har ju en resproduktion å göra oxå tills nästa vecka. En resa ska planeras, bokningsunderlag ska göras, broschyr ska göras och en satans kalkyl.
Jag kommer dö. Minst.

Det värsta med å va i det här huset är att jag är så hemskt rädd om jag ser nåt läskigt på tv. Typ en gumma med uppspärrade ögon i dunklet kan skrämma livet ur mej. Då vågar jag knappt gå ut från tvrummet alltså, på riktigt.
Jag är en jäkla räddhare! Kan man inte tro om mej!







Publiken säger
Postat av: Josse

Haha tur man bor litet så de inte kan gömma sig några skumma människor i lägenheten.. Imorgon är de plugg tjohoo!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback