Utmanad!

Jag hade just börjat ge upp hoppet om alla dom här utmaningarna man fick förr, jag trodde lixom att den tiden var lite förbi. Men så vips dök det upp som en blixt från klar himmel, Mija utmanade mej å skriva 7 saker om mej själv. Å det gör jag ju såklart mer än gärna, mitt jävla ego!

1
Jag älskar korvbröd. Det finns inte mycket som är så gott som rykande färska korvbröd, faktiskt. Man lixom tar en bit å trycker ihop till en fyrkant, å skjuts in i munnen!

2
Jag fyllespyr i princip aldrig. Never ever. Men när jag mot alla principer gör jag det vid helt fel tillfällen, gärna på nån eller på mej själv eller sådär.
Inte lätt å få några barn gjorda när man spyr på dom istället!
(Förlåt mamma, så jag pratar!)

3
Jag bor i världens bästa Silverdalen med världens bästa grannar. Robban, Tobbe å Curly. V har varit fler, men när man kärar ner sig ryker man!
Måtte det aldrig hända oss som är kvar!

4
Jag är dödens rädd för fåglar. Så rädd att jag skriker rätt ut å kastar ägg i köket om det råkar sitta en liten fjäder på. Livsfarliga djur det där.
Vet inte ens om jag vill kalla dom djur, mer djävulens påfund!

5
Jag hare n mormor som har skämt bort mig i alla år. Jag har fått en häst å jag har fått en bil bland annat. Men det är ju inte mitt fel, jag förtjänar det väl antar jag.

6
Jag tar examen i april. Det låter så vuxet så jag nästan blir lite rädd faktiskt. Då får jag bli bästa kompis med arbetsförmedlingen ett tag igen. Lovely!

7
Jag är dumtrögihuvvet. Jag gör saker som jag stör ihjäl mej på sen. Typ att jag kastar ALLTID upp mina mössor längst upp på hatthyllan. Dit når ju inte jag.
Å jag lämnar saker i bilen för jag inte orkar ta in dom, då blir jag ju skitarg sen när jag väl behöver dom å måste ut å hämta dom. Typiskt!

Blä. Det va jobbigt. Ni vet ju redan så mycket.

Jag utmanar nog ingen!
Den som vill får!


Publiken säger
Postat av: Tobbe

Punkt 3 +1

2010-01-30 @ 14:38:01
Postat av: Anonym

Eller så är det bara en mognadsfråga.

2010-02-03 @ 16:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback