Lugn neeer dä!

Alltså, jag måste lida av nån diagnos!
Igår jobbade jag kväll, va übermycket å göra å jag stressade upp mig som fan, jag satt inte ner en minut tror jag. Va hemma efter 22 nån gång. La mig vid 12 typ.
Sen gick jag, frivlligt, upp 04.30 för å kunna börja jobba vid 5.
04.57 stämplade jag in. Är jag inte lite för sjuk i huvvet för mitt eget bästa?

Jag tänkte att "jävlar vad jag ska sova när jag kommer hem!"
Tror ni jag sover? Nej ni! Här städas å görs massa annat viktigt.
Det är livsfarligt å sitta ner, då känner man hur trött man är, å det är läskigt.

Jag tror min kropp håller på å säga ifrån, men jag låssas som jag inte märker.

Jag ska ju för fan på party! Hela sommarn är en fest!
Å jag gillart!

Ikväll blir det lite extra spännande.
 I fucking love it, som dom säger ungdomarna!

Out!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback