Min Pappa!

Min pappa är ganska rolig, ibland! Inte när han drar dom där;
vad är klockan? "ho är wunn å full å verk", men annars så.

Till exempel ringde han mig idag och sa:
"Du kunde ju åkt till Hultsfred, jag har ju Q8kort om jag skulle tanka din bil,
du är ju inte direkt smart!"

Skulle jag förstått det bara sådär? Att han nog va i Hultsfred med ett kort villig å tanka min bil? Fan va dum jag är!

En annan gång frågade jag om han kunde komma å sätta upp mina sänglampor:
"Det är så tråkigt å sätte upp nåt hos er, vips ska ni ju flytta igen!"

Jäjä, därför jag inte har nån kökslampa än, efter å ha bott här 2,5 år.
..jag ska ju kankse snart flytta! Onödigt då!



Om jag inte kan göra nåt själv?
Så fan heller!


Fröken RingerPappa!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback