Såhär roligt hade vi!

Nu är jag hemma från Öland igen. Det har varit.. bra!
Det som händer på Öland stannar på Öland.
..tror man i alla fall!

Jag gör som vanligt, slänger ut lite bilder!


Ja, ungefär såhär hade vi det. Men tro för guds skull ingenting.
Vi är vänner sen barnsben, och grannar!


"Vi lägger oss på hög!" Jaaa!
Tyvärr la jag mig ganska otaktiskt nästan underst!


Andy med nya modet!


Curly å Tobbe somnade ifrån mig när jag löste korsord!


PonchoPojkar på väg till Winnerbäck!


"Men Robin, nu va ju inte kameran igång!!"
Världens mest regisserade förfester? I guess!


Very important gäster - jag å Curly! Första parkett!


Här står jag å dricker öl på offentlig plats. Att jag inte skäms!

...om vi inte tog några toabilder?
Johoho:


Ja, mer behöver ni väl inte få se tror jag.

Vi har haft det bra i alla fall, å mycket roligt har sagts.

"Okej Elin, du är inte så full... men du är kort!"
"Får jag lite öl av dig så går vi hem å knullar sen!"


Igår va vi ett band oxå, vi fick till å med skriva autografer och dela ut fribiljetter till vår spelning som tydligen går av stapeln i Örebro på torsdag.
Jag va körtjej, spelade fiol och triangel.
Robin va basist å fick ligga med alla.
Tobbe å Andy va gitarrister och Danne, Danne han sjöng i bandet.
"en modernare form av Ulf Lundell!"
Vilket band, huh?


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback