Enjoy the inlägg!

Igår va jag i kyrkan en sväng på kvällen. Tänkte att det är lika bra å passa på å försöka få sina synder förlåtna såhär innan sommarn drar igång på allvar. Nu är det ju lixom bara börja om från början, så att säga. Jag ska göra fler hyss än Emils mamma ens kunde drömma  om att det fanns när hon skrev i sin blå skrivbok! Det ni! Jag har inte riktigt fattat att det är sommar än.
Jag tror den börjar om nån månad eller så. Jag väntar med spänning.

Jäjä. Jag klämde i alla fall i för allt jag va värd på "den blomstertid nu kommer" och dom där. Å så fick jag lite ångest över hur gammal jag måste va när det är mina gamla barngympeungar som slutar sexan!
Lilla Adam, min systeron, han var mest imponerad över att det hängde en kille på väggen.
Den killen råkade va självaste Jesus!

Ikväll ska jag till Tanja. Hon tar examen idag.
Hon kommer lätt bli världens bästa frisör. Lääääätt!

Nu vet ni att jag lever, å jag har bloggat å slipper det tjatet.

Adjöken Fröken!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback