Midsommar är över, tack å lov!

I fredags gled jag, Amanda å Curly iväg till Halmstad. Det är första året på mycket mycket länge jag inte packar väskan för en helg på Öland. Kan ju va kul å testa nåt nytt, tänkte jag.
Det va lite mer seriöst än vanligt oxå, sill å pära å sånt där som jag lika bra kan avstå.
Jag åt två köttbullar, tre små potatisar och lite sallad.
..å så va jag sjuk oxå..sjuk, opeppad å tråkig!
Jag känner mig totalt överkörd oxå, jag sov på en luftmadrass typ utan luft!

Här kommer en å anan bild i alla fall


Curlan Purlan!


Viktor va där, jag va jätteliten.. om man jämförde.


Sen, åkte vi hem till Silverdalen igen..
..å ja.. här har ju ingenting direkt förändrats över en natt:




Robin å Robin speglar sig.
(orkar inte vända bilden, vänd på datorn)

Nu peppar jag festival istället!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback