Saker som stör mig!

Folk som försöker tala om för mig vad jag tycker om å inte. När jag säger att jag inte gillar räkor, så gillar jag inte räkor. Då spelar det lixom ingen roll om nån säger "joo men det ÄR gott Elin", jag kommer fortfarande tycka att dom är världens äckligaste. Lika mycket som jag aldrig kommer börja hata Håkan Hellström för att folk talar om för mig hur dålig han faktiskt är. Man får tycka vad man vill, vi lever i ett tyckfritt samhälle för bövulen.

Kiss/Bajs/Fitta/Kuk/Knulla-humor (ursäka mitt vulgära språk, men what to dooo). När folk börjar hålla på med sånt där trams på en fest eller nåt så blir jag uttråkad direkt.  Jag kan inte för mitt liv förstå det roliga med det. Det drar ner hela min stämning, typ. Okej om det håller sig på en lagom nivå, då kanske jag kan skratta liiiite, men annars är det bara äckligt å patetiskt. Men, folk får ju som sagt tycka vad dom vill, tycker dom det är kul får dom väl hållas. Men; i grund å botten är det ju faktiskt jag som har världens bästa humor!

Folk som tar å tar men inte ger. Det blir lixom lite tröttsamt å va snäll, till slut. Ibland undrar jag om jag är för snäll, det kan ju va svårt å tro om mig kanske iofs. Äsch, jag får leva efter att man ska va snäll mot dom snälla å resten kan man faktiskt skita i.

Folk som säger åt mig hur jag ska va, vad jag borde göra och hur jag ska bete mig. Om jag inte vill le så ler jag inte, om jag är mätt så äter jag inte mer, om jag inte vågar hoppa fallskärm så behöver jag inte det, om jag inte vill ha en öl till så tar jag ingen, om jag själv inte tycker att jag behöver laga rosten på bilen så behöver jag inte det heller!  Låt.Mig.Va.




Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback