Aoch!

Igår morron när jag vaknade upp i Kalmar kände jag att mitt knä inte var helt okej. När jag skulle resa mig å gå märkte jag att det inte var helt okej. Jag.Kunde.Inte.Gå.
Jag kunde inte gå på hela dagen!

Jag ringde pappa å frågade vad han trodde. Jag brukar alltid fråga pappa om åkommor jag tycker verkar lite läbbiga för han brukar alltid säga "nej det tror jag inte är så farligt det där du!". Mamma däremot vispar igång å säger att man måste faktiskt kolla upp saker å ting.
"Du får måste söke fört!"


Den här gången sa inte pappa riktigt så.
Han gav mej rådet å åka å röntga knät å tror jag kommer få operera menisken.
Jag vill väl inte operera mig heller. Sånt har jag inte tid med.
..å framföralt så vågar jag inte..


Nu skärper du dej, Vänster Knä!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback