EgoElin bloggar om hår!

Okej. Jag har en hårkris, kan man säga.
Just nu är det bara brunt med lite råttfärgad utväxt.
Frågan är om jag ska slänga i en brun färg till bara, eller om jag ska
ska tillbaka slingorna igen som jag börjar sakna.
Jag hatade dom när jag hade dom, å nu är jag trött på tråkigt brunt.

Såhär ser jag typ ut nu. Lite halvskabbig sådär.
Utväxt, slitet hår. Euw.



Såhär brukar jag se ut! Eller, brukade.







Ett fall för Lisa det här, känner jag.
Jag kanske borde ringa akut till henne nu på direkten!
Såhär kan jag å mitt huvve inte ha det längre.


Publiken säger
Postat av: Lisen

oh tack för den, nu ska jag inte kunna sova gott inatt, de känns ju bra! haha ses i morgon! kram L

2010-03-25 @ 10:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback