Ett nervöst sammanbrott!

Jag är redan stissig så det räcker. Imorrn 12.00 ska mitt arbete in som jag har skrivit på i ungefär 5 veckor. Förut skrev jag dom allra sista raderna å skulle trycka på spara.. å det kom upp en ruta som sa att det inte var möjligt på grund av filfel. Sen försvann HELA skiten. Det låg kvar i word men det gick inte under några omständigheter öppna.
Då tänkte jag att min sista stund var kommen, på riktigt.
Jag ville skjuta mej själv i huvvet!

Ekke säger:
Du är "som dom säger på engelska" Fucked.

Meeeen!
Nu, efter mycket om och men, har jag ett arbete igen.
Men om vi säger såhär; 
det här arbetet jag lämnar in nu är inte alls det arbetet jag hade gjort klart.
Men det finns väl dom som har det värre. Kanskee!

Jag hatar teknik å hela mitt examensarbete borde skrivas för HAND.
Utan minnen hit å minnen dit.

SÅJA!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback