Man får inte va dum!

Jag skriver guidematrial tills jag å Jennie ska guida dag 6 i Tjeckien å Tyskland. Det är lite knivigt vad man ska snacka om, kunde vi få prata om oss själva som dom EJ vi är vore det bra mycket enklare. Hur DJ EJ blev evil-EJ, till exempel? Men det får vi ju inte.
Vi ska snacka om historia å vi ska snacka om Bach å vi ska snacka om floder å mässor å grejjer som jag då rakt inte bryr mej om egentligen. Trist.

Det här ska jag få ihop till ett alla tiders guidematerial, bland annat.
Det känns som å hitta en nål i en höstack ungefär.

Jag tror dom här lapparna kommer få pryda mitt skåp hela dagen utan att jag får nånting gjort i alla fall. Jag är för dålig för å va sann just nu.

Skärpning!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback