Mitt framtida yrke är funnet!

När jag ändå var på G så gjorde jag en till!

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!

Den här gången utgick jag från en egen bild som ser ut såhär!


Den som röstar fram mig till vinst får hänga med till Thailand för pengarna.

Jag tror att jag har hittat mitt framtida yrke.
Bikinidesigner!


Publiken säger
Postat av: Mie

Ha ha härligt!! Har röstat, allt för att hjälpa :)

Och nja du, jag lyckas alltid rycka upp mig under helgen genom att delvis se olika musik-videos och inse att jag måste skärpa mig om jag ens vill bli hälften så snygg som de är..Allt för att sedan lyckas hålla det halva veckan, sedan bryta det lagom till torsdag för att sedan börja om igen helgen därefter lol... Kram på dig och ha en underbar helg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback