Vad jag har lust med!

Vet ni vad jag har lust med? Jag har lust å gå in på min utbildningsledares kontor, knyta nävarna ner mot golvet, stampa en gång med ena foten i backen å skrika:
"NU SLUTAR JAG!!"

Jag orkar lixom inte med å ha 4 stora arbeten å göra samtidigt, planera en seminariedag OCH planera en tjeckienresa Hur tänkte dom där, kan man undra?
Det är lite för mycke kaos i min hjärna nu för att den ska kunna fungera normalt. I vanliga fall är jag rätt så smart, och rätt så motiverad.
Nu vill jag helst inte göra nånting alls istället.

Det är kaos på många plan nu!


Publiken säger
Postat av: Josse

Förstår precis hur du känner!!

Postat av: Emma

Hjärnan är det väl kaos i??

2010-03-03 @ 20:36:50
URL: http://emmakennmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback