Entschuldigung!

Det kändes ju som att det va på väg å bli bra mellan mej å bloggen igen, men tydligen inte. Jag hoppar över den titt som tätt. Typiskt.

Helgen har i alla fall varit fullspäckad med festligheter. Som vanligt.
I fredags hade Jenny å Jasmina födelsedagsparty. Jag och mina brudar va där givetvis. Sen tog jag en kort visit på harrys, sen gick jag på annan fest, sen skulle jag åka hem, sen sa jag "staaanna jag ska inte med hem", sen hoppade jag ur, sen blev jag skitarg, sen sov jag på min madrass på golvet hos Josse. Sen sen sen. Jag blev hämtad precis utanför dörren dagen efter, för jag vägrade gå en meter i regnet.
Det gäller å ställa krav på dom, dom där!

****************


Bilderna nedan har inget med helgens fester å göra. För jag tog inte en enda bild, ni får hålla till godo med bilder från Jennys place, fast en annan helg!
..som om ni bryr er.

 
Jag å Niklas å jag å Jejja!

 
Fredensbrudarna!


Dom bästa pinglorna jag känner!
Jessica, och mig själv!


Man posar aldrig så bra som på toan. Typ.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback