Frågor och svar!

Vilken är din favoritfilm?
Don't say the word film i min närvaro. Jag hatar film.
Tråkigaste å mest oproduktiva tidsfördrivet som finns. B.L.Ä.
Jag skojjar inte när jag säger att jag ser max 8 om året. Å det är många.

Vad ska du göra i helgen?
På fredag är det födelsedagsparty hos Jenny och på lördag kanske jag styr
pinglan mot Helsingborg. Sånt man inte vet än.

Har du gjort nåt pinsamt?
Nej verkligen inte, det vore ju pinsamt!

Vad lyssnar du på?
Just nu har jag en kvalitetsmorgon med Coldplay. Mycket bra skit.

Stör du dig på någon?
Ja, jag är ju inte mer än människa.


Publiken säger
Postat av: m.

jaa här nere i kalmar är dä oxå ett hiskeligt liv om mej mä min äääää:n fast dä bjuder jag på,

dä gör ju mej te mej så att säga.



å du dä dära mä film - jag skrattar så jag dör.

trodde jag va den enda "unga" tjejen som avskydde film. I söndags såg jag årets första, alltså i månad fem. å nu lär det nog inte bli nån innan det blir höst å regn å rusk igen.. :) hahah, fem detta år på sin höjd kanske ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback