Onödigt vetande.

Jag överväger å påbörja ett rensaprojekt här hemma. Det kommer innebära att jag ska slänga allt jag inte behöver, men när jag väl rensar anser jag att jag behöver allt.
Alltså är det ganska onödigt å ens börja.

Jag har fortfarande väldigt tråkigt om dagarna. Idag har Jenny varit här å käkat lasagne med mig i alla fall, sen tog vi en shoppingrunda i Hultsfred. Givande.

Jag längtar till helgen. Då är i alla fall andra oxå lediga.
Ledigt på vardagar är värdelöst!

Jag ska photoshopa lite nu, i brist på annat. Adjöken!


Publiken säger
Postat av: mija

åh va länge sen jag va här, men va kul å se att du fortfarande skriver,

på ditt egna lilla vis.



Nu följer jag bloggen igen, mä glädje.



kalmarkramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback