EgoElin svarar på frågor!

1. Vad gjorde du för 10 år sen?
Oj. Då va jag ung å vild. Säkert så levde jag livets glada dagar bland partyprinsar och partyprinsessor. Å gick i skolan och kämpade för bra betyg. Bodde hemma gjorde jag oxå.

2. Vad gjorde du för 1 år sedan?
Pluggade destinationsutveckling på Campus Hultsfred! ♥
Vi var nog ute på praktik vid det här laget, kan jag tänka mig.

3. Fem snacks du gillar?
Fem!? Jag gillar allt som är onyttigt!

4. Fem sånger du kan hela texten till?
    1, En kväll i juni - Lasse Berghagen
    2, Brevet från kolonien - Cornelis
    3, Känn ingen sorg för mig Göteborg - Håkan Hellström
    4, Nu kan du få mig så lätt - Håkan Hellström
    5, Aldrig riktigt slut - Lasse Winnerbäck

5. Fem saker du skulle göra om du var miljonär?
   1, Gå totalt bananas i Ullared!
   2, Åka till Thailand över jul!
   3, Bygga ett hus!
   4, Hjälpa fattiglappar å komma på fötter!
   5, Köpa en man?

6. Fem dåliga vanor?
    1, Att jag inte klarar av å handla det jag ska när jag är hungrig.
    2, Att jag är så jävla dumslö. Jag gör saker imorrn, för det är säkert roligare då.
    3, Sen har jag säkert inga fler...

7. Fem saker du gillar att göra?
    1, Gå upp tidigt i ottan å spatsera ut på morgonpromenad. "Det finns inget dåligt väder!"
    2, Städa lägenheten från golv till tak!
    3, Tvätta kläder!
    4, Skrubba under badkaret!
    5, Gå på fest!

8. Fem saker du aldrig skulle köpa?
    1, En fågel!
    2, En Iphone!
    3, En röd soffa!
    4, En picassotavla!
    5, Rullskridskor!

9. Fem uttryck/ord du använder mycket?
   1, Gudars skymning!
   2, Men kära nån!
   3, Nej fy fan!
   4, Typ!
   5, Å så ba.

10. Fem stycken du vill ska svara på det här?
 Ingen gör det säkert ändå så jag bryr mig faktiskt inte!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback