En fantastisk helg har nått sitt slut!

Helger har en förmåga å gå så himla fort. Vips så är det söndag!
I Fredags gjorde jag ingenting, jag hade givande samtal med en Skata, å såg på idol. Det var skönt å slippa gå på party som man alltid måste annars.
I lördags jobbade jag med Jenny. Vi uppförde oss inte proffsigt vid ett tillfälle. Det blev lite pinsamt sådär, men det va roligt å vi hade nåt å skratta åt hela dagen i alla fall.

Igårkväll anlände världens bästa Jennie till Silverdalen och vi peppade för party med alla gamla godingar. Magnus Uggla, Man must dance, svennebanan und so weiter!
 
Det va en helt galet fantastisk kväll med bästa sällskapet!
Idag vaknade vi upp, pigga som mörtar å pratade om hur mycket vi hatar folk som sover bort hela dagarna. Å ja, sen somnade vi. Det var ju heltokigt.



Nästa helg sticker Jennie till Sälen å jobbar! Jag kommer sakna henne!
Men vecka 11 åker jag nog dit å lever loppan! ♥

PUSS


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback