I brist på annat!

Eftersom jag ändå sitter med färg i håret å inte kan göra så mycket annat så bjuder jag på lite helt onödigt vetande!

- Jag ligger 4 lappar efter till A-kassan. Alltså 8 (!) veckor! Inte konstigt jag är fattig.
- När jag gick hem från mamma förut blev jag jätteblöt om fötterna.
- Jag har ätit fetaostbiffar och potatis till lunch idag.
- Ikväll är det Biggest Loser! Final.
- Det kliar lite i mitt huvud. Av färgen. Hoppas jag inte tappar håret bara.
- Jag har 26.66 kronor på mitt konto. Tur det är lön snart!
- Jag har läst konstiga mejl idag. Från 2006.
- Jag ska nog till Sälen över nyår!
- Det spöregnsnöar i Silverdalen just nu.
- Jag är sugen på chips! Chips till middag!
- 10 minuter kvar till sköljning.
- Tror jag diskar dom sista 10!
- Adjö!

Här är förresten ett av dom konstiga mejlen:

Vad har du nu ställt till me??? Du vet ju att dom är taggade redan så du
behöver ju inte göra saken värre.. Det är ju tur att inte media går ut med
att det är Kanin som är orsak till bråket mellan Olof och Fredrik, verkligen
tur för dig!!! Bara så du vet så tänker inte jag försvara dig när
reportrarna börjar ringa...du får ta och styra upp ditt liv nu!! Hopplöst
att vara manager åt dig!! Men det är ju tur att du betalar bra annars hade
jag slutat för länge sedan...

KM
 

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback