Amputera en hals är inte å tänka på?

Helt seriöst så känner jag för å kapa av hela min hals. Rätt av bara.
Jag är så trött på att den aldrig blir bra.
Den mår helt okej när jag är på jobbet, och en stund efter. Men nu, nu börjar den spåra ur. Den gör ont. Jag hade tänkt gå å träna ikväll.
Jag antar att det är dömt å misslyckas!

Det är liksom inte kul. Give me a break, halsen!

"Du måste gå till doktorn", säger mamma.
"Jag har inte tid", säger jag.


Publiken säger
Postat av: Peter

Hörru, du måste gå till doktorn kvinna =P Du kan ju förstöra halsen om du inte blir frisk....



Take Care!

Postat av: Malon

Gör som Marie säger. Ta dig tid. Då kanske värken släpper - det är la dumt å gå och ha ont i onödan?

2010-10-14 @ 08:24:32
URL: http://www.malinjonsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback