Lite jobbigt var det!

Här var förfest igår.
Mina bananflugor har världens party idag. Dom måste tycka att dom har världens bästa hyresvärd som lämnar halvfulla glas med juice framme och sånt.
Jag vet inte ens om jag vill veta vad dom tänkte när vi gick igår allihop.
Säkert nåt i stil med "vad gör vi? nu kör vi!".

Vi var på metropol. Mitt gamla studenthak!
Det va kul, men jag fick lite nostalgisk ångest. Jag saknar det första halvåret när jag å Jennie hade det så fantastiskt kul varenda helg i studentlängorna.
Då var allt perfekt! Helt perfekt!

Jag saknar det!
Och jag saknar Jennie! Min partner in crime!
(som vi alltid säger Jennie!)


Once you go adidas, you never go back!


Publiken säger
Postat av: sara

svar: så sant. det finns nog inget bättre än djur när man är nere. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback