Mmm!

I fredags va jag på maskerad, som indian. Men det vet ni ju redan. Vi var på Harrys. Jag kan inte rå för att jag tycker folk som bara målar lite blod i ansiktet är tråkiga. Men det tycker jag. Ska det va, ska det va ordentligt. Så tycker jag. Iofs är inte indian så värst kul heller, men jag visste inte förrän två dagar innan att jag skulle på maskerad ens. Mitt stora engagemang lägger jag till nästa helg. Då går jag loss å spökar ut mig. Utan blod eller vitmålat ansikte!

Igår tänkte jag gå ut, men jag orkade inte. Jag käkade tacos å såg film med Kristin å John istället. Sen gick jag hem å la mig. Skönt!

Jag satte telefonen på ljudlös - utan vibration!
Tur det, den har gått varm inatt tydligen. Tur man är saknad!


En indian, en pirat, en corona och en harrystoalett!


Publiken säger
Postat av: Anonym

Men Elin, ni ska väl vara något fult? Inget putte-nutt? Jag väjer mellan två olika utklädnader just nu, den ena värre än den andra... Fy fan, så jag kommer se ut.

Pumpen på det sen... Hoppas ingen känner igen mig.

Postat av: Louise

Hej!

hoppas allt är bra med dig !

nu finns det varma vinter pälsar och sköna skor till ett mycket bra pris :)



kolla bloggen om du är inresserad :)



ha de så bra

2010-11-05 @ 16:23:29
URL: http://ladiesfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback