Rent Hus med Elin!

I två dagar har jag varit städmaster i min systers hus! Jag är så grym så hon ber mig om hjälp. Man kan väl säga att det går lite sådär. Vi är som natt och dag när det kommer till ordning och reda. Jag har allt på sin plats (för det mesta), korgar till allt och slänger all skit jag inte behöver.
Hon är mer en "mendetkanfaktistkvabraåhajagkantaden" så tar hon en liten skruv som har legat på en hylla säkert ett år utan deras vetskap, å så lägger hon den på nåt annat ställe.
Till slut frågade jag inte längre, jag slängde bara.

Jag
: Ska den här verkligen va här?
Emma: Nej.. men alltså.. jag har täänkt...

Tänka räcker inte!

Nu städar jag hemma istället. Och tvättar kläder.
Det är så tråkigt! Men jag kan ju inte va skitig i helgen.

Emma fyller 30 (!) år på lördag så det blir party hemma hos henne på kvällen.
Det minsta man kan begära då är väl att jag är ren, antar jag!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback