Ullared!

Igår var jag i Ullared. Med min syster. Vi åkte i min lilla lilla bil. Man kan säga att det var en väldig tur att vi bara var två med tanke på utrymmet.
Jag kan inte öppna bagageluckan ens.

Det var en trevlig tripp. Trots mitt halsvirus. Emma matade mig med ipren så jag "inte ska bli sur å tvär". Hon märkte direkt när det var dags.


Vi tog en bulle på Preem i Värnamo. Emma ville egentligen absolut inte börja dagen med en bulle. Jag bokstavligen tvingade henne och sa att det är så man gör.
Jag har ju 7-fikat på jobbet i alla år!
(nä, jag äter inte bullar längre egentligen, inte mitt i veckorna!)


Jag såg en sär skriven bok titel i hyllan!
Inte okej Ullared, INTE okej!


På hemvägen fick vi ångest och käkade morötter istället för bullar.
Det gäller å jämna ut det..så att säga.

Jag: Jag måste ta kort på dom..dokumentation du vet.
Emma: Du har väl inte ens ätit nån?
Jag: Nä.. men får jag en då så har jag!

Jag åt två till slut! Så, ja. Jag kan blogga om den nyttigheten med gott samvete.


Sen blev Emma kissnödig. Hon verkade inte direkt ha bråttom.

Om jag shoppade mycket?
Ja ganska. Till och med julklappar!


Publiken säger
Postat av: Maddis

Fuskigt, alla åker till Ullared nu tycker jag. Hoppas du hittade massor av saker


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback