Snöö!

Idag har jag skottat snö, hos pappa. Det är rätt mycket som ska skotta. Nånstans i mitten pajjade min rygg, men jag tänkte på hur det skulle låta om han kom hem å bara halva eländet var skottat. Iofs har han inte ens bett mig skotta, men han hade nog ändå sagt "ja..det är ju bra att du skottar å så.. men det är ju inte bara halva som behöver skottas!". Så jag bet ihop å skottade klart skiten.

Jag vet inte varför jag skriver om skottning men;
Förmodligen för att jag är så jävla duktig!

Nu sitter jag här å eldar oxå, så han har lite värme när han kommer hem från jobbet.
Jag har ett eget hem som är i stort behov av städning,
jag känner att det kan va lite därför jag är kvar.

Det är tur han har mig, den där pappsen!


Inte så snygg kanske - men väldigt väldigt duktig!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback