Jahaja!

Igår var jag oövervinnerlig. Hade kunnat ta hur många smällar som helst. Det var när att jag bloggade då, tur jag inte gjorde det. Då hade jag säkert delat ut obefogade kängor till höger och vänster, hård som sten som jag är. Ibland i alla fall, det får man ta vara på.
 
Imorrn åker jag till Sthlm igen. Som arbetande kvinna. När denna vecka är slut har jag jobbat 96 timmar. Är det nån gång ni borde vilja gifta er med mig så är det nu, jag blir ju svinrik.
 
Jahaaa.. annars vet jag inte riktigt. Nästa helg ska jag på julbord. Det känns lite patetiskt eftersom min jultallrik brukar bestå av ett ägg, nån prinskorv, ett par köttbullar och en ostmacka! Men vad gör man inte? Tar en för laget med jobbet. Det kan bli kul även om maten är äcklig.
 
 
Ska packa nu. Hej!
 
 
 

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback