Lite vår på det här vore inte så dumt.

Begravningen i fredags var jättefin. Jag grät så mycket så det slutade svida under ögonen typ nyss. Det är skönt att det är över, nu är det bara gå vidare.

Igår var jag ute en runda. Jag lyckades få två glas vatten över mig av en person som förmodligen inte bara hade sniffat på ölen, så att säga. Det var inte menat till mig men på nåt sätt råkade jag stå ivägen, båda gångerna. Sen hämtade vakten honom, tur det så jag slapp tre glas vatten.

Jag börjar få lite ont i halsen känner jag. Buhu, jag har inte tid å bli sjuk när det går så bra på gymmet. Då kommer jag säkert helt tappa stinget. Jag kan va lite söndagssjuk å sen bli frisk lagom till imorrn. Om det finns en Gud så fixar han det, annars vet jag.

Solen skiner. Jag måste ut! Hej!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback