Se upp i backen, man vet aldrig vart jag hamnar!

Snart ska jag på skidresa igen. Med 15 andra personer, inklusive barn. Det kan nog bli lattjo lajbans det. Det gäller å hålla blodsockret i styr för att förhindra ett å annat vansinnesutbrott.
Det blir kul. Framförallt blir det kul å träffa Henke som jobbar där och som jag träffar kanske två gånger om året. Förra året drack han öl för tålamodets skull å jag för modets när vi skulle ut å åka. I år ska jag va bättre. Man kan ju sola nån annanstans än på TOPPEN å se till å åka ner istället. Eller så kan man ta av sig skidorna å gå ner, det hände en gång det också.



Här är jag för några år sen, när jag va lite mer amatör så att säga.....


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback