Heja ridsporten!

Jag vet inte var jag får all min energi ifrån just nu! Kan det va att solen är framme fem minuter om dagen i alla fall? Don't know!
Idag har jag i alla fall jobbat, crosstrainat OCH varit på en timmes rask promenix.

Å så har jag bråkat lite på fejjan. Om Rolf-Göran Bengtsson. Jag tycker att han är väl värd priset, somliga tycker att han är gay för att han rider..som det verkar. Why oh why undrar man ju? Jag hade inte missunnat till exempel Hellner priset, inte det minsta. Han är värd det. OCKSÅ. Men att sitta på en hästs rygg å få den å göra det man vill är tamejfan ingen jävla barnlek. Det är det inte å åka skidor heller, det vet jag av erfarenhet. Men man kan ju va glad för de prestationer Sverige lyckas med nu för tiden, det går ju rätt mycket utför om man tänker på hur det va för några år sen bara...å hästsport är också en sport som kan få lite publicitet utan att det ska behöva bli ett sjuhelsikes härj.

Ring en extra gång å rösta nästa år istället för å gnäll. Snåljåpar!


Jag är lika tuff bakom en datorskärm som bakom ett pingisrack!

Publiken säger
Postat av: Tom

Whatweallthink.blogg.se



Jag säger inte vem jag är men du kanske känner igen stilen i bloggen ;)

2012-01-18 @ 22:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback