Järnspikar!

Helvete. Min ledighet är slut imorrn 6.00. Jag vill inte jobba, jag vill va ledig jämt. Det är så himla skönt. Man kan bara lulla omkring i pyjamas hela dagarna om man vill. Det har jag dock inte gjort. Jag har tränat och hållt på, på gymmet bland annat. Idag var där tre gubbar samtidigt, en läste tidningen mellan varven. Jag sprang på löpbandet som jag aldrig hade gjort annat, och där satt han och läste dagens industri efter 10 tag med hantlarna. Han är min idol.

Jag har en crosstrainer här hemma nu också, jag har utveckat nån slags hatkärlek för den. Den är jobbig som ett as, men jag kan ändå inte låta bli å stå där på å plåga mig en halvtimma varje dag. Jag verkar ha nån 2*-årskris. Det går nog snart över i hope.

Hej då, nu ska jag ha jobbångest resten av kvällen!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback