Okej okej!

Nu är det sommar hörrni. Sommar på riktigt alltså!

Här i Silverdalen där jag bor har vi översvämning just nu. Det kryllar av vatten och människor som får sina källare förstörda. Tur jag bor i lägenhet, på andra våningen. Här är torrt å fint. Tänk va liten vatten kan ställa till det egnetligen. Sinnes.

JAG HAR SEMESTER OCKSÅ. Är det inte fantastiskt så säg.

Bröllopet klarade jag med bravur. Kanske jag redan har skrivit. Det va så längesen så jag ens loggade in på stackars bloggen så jag vet inte. Men alla va nöjda och alla som skulle svara ja svarade ja, folk blev fulla och gick hem sent. Så det var nog som ett bröllop ska. Vad vet jag, jag har aldrig varit på nåt innan.

Nu överger jag er igen. Inte i tre veckor förhoppningsvis. Men kanske två dagar.
Jag ska på semesterrace. Tjo!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback