Wow!

Här sitter jag å äter frukost samtidigt som jag tittar ut å ser snöflingorna sakta trilla ner å pryda vårt land med vit gnistrande pudersnö. Är det inte fantastiskt?
NEJ DET ÄR DET FAN INTE. JAG VILL INTE HA SNÖ! JAG KAN FORTFARANDE INTE KÖRA BIL I SNÖ.
Såja.
 
Jag laddar för jobbhelg. En hel. Nonstop. Cash is king.
Sen laddar jag för en jobbvecka. Å sen en jobbhelg till. Då ska jag till Sthlm å gå på julshow i Globen. Bra jobb. Det är skilland på jobb å jobb, har jag kommti på när jag har såhär många olika.
 
Ska ställa till med barnkalas på tisdag också här hemma. Jag har ju inget barn. Men detta gör jag för mitt tredje jobb. Jag har gått all in med ballonger och spidermanservetter, platsmuggar och papperstallrikar. Blir nog lattjo lajbans, och förmodligen ett jävla liv som kommer få mig å vilja skrika "HÅLL KÄFTEN ANNARS ÅKER NI UT". Men det kan man ju inte.
 
Nu har jag inte tid å sitta här mer. Jag har mat som ska lagas, katter som ska underhållas å migsjälv att duscha.
 
Puss!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback