Ännu en helg har passerat!

Det var den helgen. Det är skönt å ha en hund å skylla på så man inte kan gå på fest å sådär. Fester som man egentligen inte vill gå på men brukar hamna på i alla fall är sällan bra. Å när min lillebror som är nyss fyllda 17 säger att det var mycket smått där, då är man ännu mer glad att man höll sig hemma. Pjuh!
 
Idag har jag suttit på arbetsförmedlingen i 1.5 timme. FRIVILLIGT. Som sällskap. Skönt å slippa gå in själv, jag har sagt upp mig därifrån ett tag. Jag får ändå ingen ersättning eftersom jag jobbar på tok för mycket, då känns det lite onödgit å behöva "söka jobb i heeela landet!". Uäk.
 
Annars vet jag inte. Folkrace var jag inte heller på i helgen, såhär i efterhand känns det lite vemodigt eftersom det var dagen D i gnagardalen igen tydligen. Det där fattar inte ni och det är inte meningen heller.
 
Nu ska jag ta tag i den här dagen om det ska hinna bli nåt gjort innan jag ska göra en blixtvisit på jobbet från halv fyra och framåt.
 
Puss hej!
 
Min bästis!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback