I brist på städmotivation...

Längesen ni fick veta saker om mig? Håll till godo.
 
1. Stänger du av mobilen när du sover? Aldrig nånsin. Då kan man missa hur mycket smaskigt som helst. Folk som fylleringer kan va det roligaste som finns!
2. Vem såg du senast naken? Om jag säger mina syskonbarn ljuger jag, även att dom gärna slänger kläderna avigt å rätt. Jag säger pass istället!
3. Hur såg du ut på högstadiet? Rätt tråkig skulle jag tro. Ungefär som nu, fast med ljusare hår.
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Fräsch som en nyutslagen ros!
5. Hur var du på dagis? Jag var inte på dagis. Jag var hos dagmamma eller mormor. Hos mormor var jag det perfekta barnbarnet, såklart. Å hos dagmamman va jag bara en jävligt tjurig unge som lurades för å få min vilja igenom. Men jag borde kunnat komma på nåt bättre än att min faster gick å dog.
6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Innan frukost är jag sådär, sen är jag en klippa!
7. Biter du på naglarna? Nej, jag river av dom istället. Lite fräschare.
8. Har du något handikapp? Inte ett enda.
9. Är du rädd för att få hängbröst?  Nej jag tycker såklart det vore jävligt kul.....
10 Tror du att gud är en man eller en kvinna? En hen!
11. Svär du? Som fan. 
12.. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Öpnnar inte ens dörren när dom kommer.
13. När grät du senast? Häromdagen till min serie.
14. Tror du på utomjordingar? Ja när man minst anar det dimper det ner ett ufo utanför fönstret!
15. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Tacos
16. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? KROPPKAKOR, lårkakor eller moderkakor.
17 Har du blivit arresterad? Nä. Är för mesig för å göra brott.
18. Ljuger du? Det gör alla, mer eller mindre. 
19. Har du kysst en polis? Nej tyärr inte.
20. Är du rädd för Securitasvakter? Nej. Jag gillar dom. Dom brukar köra hem mig på natta!
21. Har du någonting att dölja? En å annan hemlighet döljer sig nog nånstans.
22. Vad har du på din nyckelknippa? Nycklar, å lite annat trams.
23. Är du/har du varit gift? Nej å som det verkar blir jag det aldrig heller.
24. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Näe för jag skulle va på krogen jag också, om inte på samma så på en annan.
25. Kan du laga cyklar? Nej, men pappa kan.
26. Kan du fixa med bilar? Nej, men pappa kan det också.
27. Brukar du köra om? Yes, svisch svisch säger det bara.
28. Kan du baka bröd? Japp, en av få saker jag är bra på!
29. Vet du hur man frostar av en frys? Man väntar till det blir minusgrader ute, slänger ut maten på balkongen å stänger av frysen å låter det rinna. Skitlätt.
 

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback