Ladida!

"När en dörr stängs, så öppnas en annan!" Sa en klok människa idag, Jenny! Å det är nog så det är. På vissa ställen råder kind of kaos just nu, men på ett annat går det som på räls.
 
Jag har egnetligen rätt mycket å göra idag. Jag tvättar, borde städa och börja packa. Men jag gör inget alls istället, som vanligt. Enda vettiga jag har gjort sen jag kom hem är väl att jag har varit på macken å snackat med gubbarna om min bil. "nu låter du den stå till nästa fredag för det där kan en inte köre mä!" Ops. Så, jag är alltså billös en hel vecka. En vecka och en dag! Men en bil utan bromsar är kanske ingen bra bil.
 
Imorrn åker jag till Norge över helgen! Inte för å filea lax, det har jag gjort färdigt i mitt liv. Ska ut på andra äventyr. Å i November ska jag och ett par töser ge oss ut till havs å leva loppan på kryssning!
Man måste fylla hösten med aktiviteter så man inte dör av depression!
 
Hej!
 
 
50% av havstöserna. Jag å Jenny. Den kloka!
 

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback