2018.

2018 har ju passerat. Ett tag sen vi gick över till 2019 och man kan väl knappast säga att bloggen är min största prioritet nu för tiden. Det fanns en tid när vi hade en väldigt tight relation. Men nu ses vi väldigt sällan, men kilar ändå stadigt.
 
Men ja, en årsresumé hör ju till! Så:
 
2018 var året
- Barna började på dagis. (Eller förskola för dom som hellre vill det) (Är ju tydligen en viss skillnad) (vad skillnaden är har jag dock aldrig förstått) (slut på parenteser)
- Då vi kunde följa med till Sälen igen efter två års uppehåll på grund av ett evigt barnafödande. 
- Oliver fyllde 1 och lärde sig gå. Simon fyllde två och hade redan gått i ett år.
- Jag började med viktväktarna och gick ner mina sista gravidkilon. Sista låter kanske som 2-3 stycken. Men här pratar vi 18. Jag smällde iväg ca 38 kilo med Oliver i magen. Och med mina fjuttiga meter över havet så kan ni ju tänka er hur jag såg ut...
- Vi hade den varmaste sommarn i mannaminne! Vi fick akutköpa en AC som vi kunde kyla ner rummen med här hemma. Och tack och lov för "vår" stuga vid en sjö. 
- Vi var på Kreta. Mange och barnens första utlandsresa. Det gick över förväntan med väntetider och flyg. Och väl där var det som alltid strålande. 
- Jag var på Gotland och jobbade under almedalsveckan, Tack och lov drog vi hem innan NMR anlände. 
- Jag var på JAG´s årsmöte i Stockholm. Bodde ute på Arlanda en hel helg. Där händer inte så mycket lattjo kan man inte påstå. 
- Vi var i Sälen även på sommaren, Över midsommar till och med. Min käre gamla pappa fyllde 60 så vi överraskade honom med en tripp dit. Vi tog på oss våra vandrarkängor och gick över fjällen! Väldigt härligt. Lindvallen är inte så dumt sommartid heller.
- Jag blev gudmor för femte (!) gången. Det är inte klokt så förtroendiengivande jag måste va. Denna gång var det till Tanjas Mille♥  
 
Ja. Det var nog det. 

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback